Reklamacje
Reklamacje
Dotyczy umów zawartych do 24-12-2014
1. Reklamacje obuwia są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz 1176).W przypadku wystąpienia reklamacji, prosimy o zalogowanie się do działu reklamacji i wypełnienie zgłoszenia na stronie:
http://www.evega.pl/signin.php?operation=rma
2. Reklamowany towar należy przesłać wraz z opisem i podaną przyczyną reklamacji (krótki opis wady, data i okoliczności jej ujawnienia, żądanie reklamującego) na adres firmy. Proszę podać swoje dane i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność za towar.
3. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu reklamowanego towaru.
4. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Kupującego mailem lub listownie w terminie 14 dni .
Dotyczy umów zawartych po 24-12-2014
Opis procedury reklamacyjnej:
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy logując się do swojego konta na stronie www.evega.pl w zakładce reklamacje, lub pod adresem e-mail: kontakt@evega.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedająca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Reklamowany towar prosimy przesłać na adres Sprzedawcy wraz z potwierdzeniem zakupu.